Blogia
Mi vida

El primer dia

1 D'Agost del 2004.

Ja estem a la meitat del estiu, i jo tancada aquí a casa, morint-me de calor.
Avui havia de sortir per la platja, havia de ser un nit tranquil•la i de relax; xerrar amb les meves amigues mentre la lluna plena i un parell de veles ens deixaven entreveure ,i alhora esfonsar els meus peus dintre la sorra, recordant-me que encara estem al estiu. I que aquest és màgic.
Però no ha pogut ser, al final no sortiré.

M'he connectat al msn, i ningú (ningú!) estava connectat, cosa que m'ha fet sentir una mitja merda sense vida social. Mentre rumiava que fer un dissabte a la nit, m’he recordat que un amic meu una vegada em va parlar d'això, i aquí estic, escrivint la meva vida. No se ven bé pq ho faig, però crec que és una bona manera de fer-me recordar que he fet( o no he fet ( i que hauria d'haver fet) durant el dia).

Stic cansada, ahir vaig sortir fins força tard, i avui he estat tot el dia a platja, cosa que m’ha deixat força aixafada. Així que aniré a dormir, tot desitjant que dm sigui un millor dia.

ptns,

Geo

0 comentarios